loading...
دانلود آهنگ های جدید ایرانی
فرید بازدید : 44 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
من در تب و تاب توام ، خانه خراب توام –
من منه دیوانه ی عاشق –
ای تو سر و سامان من ، نیمه ی پنهان من
جان تو و جان یه عاشق –
«—♩—»
من عاشقتم تا ابد ، دور شود چشم بد ♩
از تو و دنیای من و تو
ای ماه ، الهی فقط کم نشود سایه ات ♩
از شب و روزای من و تو ♩
«—♩—»
سوگند به لبخند تو ، دل من بند تو –
ای مهر و ماه ، تو جان بخواه
ای تو همه ی خواهشم ، تویی آرامشم –
ای مهر و ماه تو جان بخواه
«—♩—»
سوگند به لبخند تو ، دل من بند تو
ای مهر و ماه ، تو جان بخواه ♩
ای تو همه ی خواهشم ، تویی آرامشم
ای مهر و ماه تو جان بخواه ♩

دانلود آهنگ جدید شب رویایی با لینک مستقیم

تا میرسی از آتش ـه چشمان تو –
یک شهر به هم میریزد
هربار که میبینمت –
از دیدنت انگار دلم میریزد
«—♩—»
من با تو پر از شوقمو
در حیرتم از این شب رویایی ♩
حیرانم و حیرانم از اینکه
تو چرا این همه زیبایی ♩
زیبایی هی
«—♩—»
من در تب و تاب توام ، خانه خراب توام –
من منه دیوانه ی عاشق
ای تو سر و سامان من ، نیمه ی پنهان من –
جان تو و جان یه عاشق
«—♩—»
من عاشقتم تا ابد ، دور شود چشم بد
از تو و دنیای من و تو ♩
ای ماه ، الهی فقط کم نشود سایه ات
از شب و روزای من و تو ♩
«—♩—»
سوگند به لبخند تو ، دل من بند تو –
ای مهر و ماه ، تو جان بخواه
ای تو همه ی خواهشم ، تویی آرامشم –
ای مهر و ماه تو جان بخواه
«—♩—»
سوگند به لبخند تو ، دل من بند تو
ای مهر و ماه ، تو جان بخواه ♩
ای تو همه ی خواهشم ، تویی آرامشم
ای مهر و ماه تو جان بخواه ♩
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

دانلود آهنگ آرون افشار شب رویایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 1,215
  • بازدید کلی : 5,267