loading...
دانلود آهنگ های جدید ایرانی
فرید بازدید : 24 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

متن آهنگ گندمی محسن ابراهیم زاده

────♩♩/♫/♩♩────
تو که پیش منی ، غم راه نداره … »
این دل عاشقمو ، دریا نداره … »
دل از اوناش نیست ، با هرکی بشینه
آخه دنیا مث تو ، دوتا نداره … »
♩——♩
وسواس من … »
غیر تو بهتر مگه ، هست واسه من
دلبریات هستش و وسواس من … »
جز دوتا دستات که نیست
دست واسه من ، حساس من … »
♩——♩
گندمی روی منو حال بی قرار من … »
مو پریشون منی تویی تو نگار من
گره ی ابروتو من خریدارم … »
گندمی روی منو آروم و قرار من
♩——♩
گندمی روی منو حال بی قرار من
مو پریشون منی تویی تو نگار من  … »
گره ی ابروتو من خریدارم
گندمی روی منو آروم و قرار من … »

دانلود آهنگ جدید گندمی با لینک مستقیم

از من بپرس … »
با وجود تو دل من میشه قرص
بین همه ی آدمای این شهر … »
جز به تو علاقمم نمیشه تو
♩——♩
گندمی روی منو حال بی قرار من
مو پریشون منی تویی تو نگار من … »
گره ی ابروتو من خریدارم
گندمی روی منو آروم و قرار من … »
♩——♩
گندمی روی منو حال بی قرار من … »
مو پریشون منی تویی تو نگار من
گره ی ابروتو من خریدارم … »
گندمی روی منو آروم و قرار من
────♩♩/♫/♩♩────

محسن ابراهیم زاده گندمی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 1,548
  • بازدید کلی : 5,600