loading...
دانلود آهنگ های جدید ایرانی
فرید بازدید : 74 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
کشتی من به گل نشست
ناخدای خوبی نداشت
تن شکستمو ندید
منو رو موج تنها گذاشت
«—♩—»
به شوق مقصدی قشنگ
تنمو به دریا زدم
دستم تو دست ناخدا
میگفت که راه رو بلدم
«—♩—»
اعتماد کردم بهش
عاشقش شدم شدید
اما این عشق منو
ناخدا هیچوقت ندید
«—♩—»
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه
ای خدا کاری بکن ، ناخدا چه بی رحمه
کشتی ـه بی جون منم که راهو واسه تو ساختم
فکر نکن تو بردی نه ، من به خودم باختم
«—♩—»
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه
ای خدا کاری بکن ، ناخدا چه بی رحمه
کشتی ـه بی جون منم که راهو واسه تو ساختم
فکر نکن تو بردی نه ، من به خودم باختم

دانلود آهنگ جدید ناخدا با لینک مستقیم

رد پاهات ، هنوز روی قلبمه
همین رد پاها ، نمک روی زخممه
انگاری ساحلم ، با من همدرده
هردومون منتظریم ، ناخدا برگرده
«—♩—»
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه
ای خدا کاری بکن ، ناخدا چه بی رحمه
کشتی ـه بی جون منم که راهو واسه تو ساختم
فکر نکن تو بردی نه ، من به خودم باختم
«—♩—»
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه
ای خدا کاری بکن ، ناخدا چه بی رحمه
کشتی ـه بی جون منم که راهو واسه تو ساختم
فکر نکن تو بردی نه ، من به خودم باختم
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

دانلود آهنگ ماکان بند ناخدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 1,282
  • بازدید کلی : 5,334